Förkylning och värk

Shit vad jag har sovit inatt. Råkade somna vid 6 igårkväll och vaknade vid 8 med jordens värsta febersvettningar och värk i hela kroppen. Så jag låg kvar i sängen fram tills vid 12 då jag somnade igen och sov till 12 imorse. Har dock vaknat 70 gånger under natten men fortfarande. Har fått ca 14 timmars sömn sen igår, och gud vad jag behövde det.
 
Eftersom ni inte fick någon kategori i Årets listan igår så får ni 2 idag. Måste bara äta lite innan jag orkar skriva massor med saker. Är inte riktigt säker på vilka kategorier som kommer, måste checka anteckningarna.
Imorgon kommer även ett avslutande inlägg på 2014. Det har hänt så sjukt mycket saker under det här året så jag känner att jag måste skriva om allt. För första gången i mitt liv så är jag helt nöjd med ett år. Jag är mer än nöjd, Jag är överlycklig. 2015 kommer bli ännu bättre. Vänta bara!
 
Men nu mat och massor med vätska så jag blir av med denna förkylning nångång.
Vi hörs snart!
 
 
Allyawan iförrgår på kryssningen, äntligen har jag fått se honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback