F Måndagar

Godmorgon!
 
Jag avskyr Måndagar. Är alltid så himla trött eftersom man sover så konstigt under helgen. Har dessutom knappt haft någon skola alls på typ 3 veckor så har skaffat fett snea sov-vanor. Jag somnar sent och vaknar tidigt vilket gör att jag får huvudvärk osvosv. Så egentligen hade jag helst stannat i sängen nån timme till och kollat True Blood tillsammans med Sveriges största kaffekopp.
 
Men skolan känns för viktig för att slösas bort så här sitter jag och inväntar bussen. Tur att smink finns så man slipper se ut som en levande död iallafall. 
Vi ska ha en kurs nu i 3 dagar om stipendier och fonder. Så jäkla behövligt och intressant. Får bara se till så humöret håller.
Well, måste springa till bussen nu.
Ha en fin dag!
 
 
Hallå, shit vad vi var snygga i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback