Dör trött-döden

Goodmornin y'all!
 
Alltså en har haft den tröttaste morgonen ever. Jag vet inte ens hur mycket jag har sovit inatt, för har vaknat flera gånger. Först nångång mitt i natten och sen klockan 6 när roomies väckarklocka ringde, och tillsist av min egen klocka. Tror bara jag har sovit 4 timmar eller nåt. Så idag dör jag trött-döden. Men inte får en lata för det!
 
Idag ska jag till skolan och redovisa min terminsgrej. Sen direkt därifrån till Salong Runt hörnet och fixa naglarna. Direkt därifrån hem och tvätta lite småsaker, och sedan packa färdigt. Jag känner redan på mig att denna dagen kommer bli lång. Jag kommer nog inte få sova förrän sent ikväll iallafall. Osoft läge, men vad gör man?
Plötslig insikt: Jag har ingen frukost hemma. Nu dör jag på riktigt!
 
Måste packa skolväska nu. Ha en fin dag!
Bjuder på lite morgonmusik också, bästa låten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback