Det är fredag!!

Men godmorgon på er!
 
Det här har varit en totalsämst vecka för mig med bloggningen. Men jag har haft väldiga sömnproblem denna vecka så det är därför. Det brukar gå över efter ett tag.
Igår var jag iallafall på en fotoutställning en sväng med en tjej från fabriken. Hon hade även med sig några från sin klass. Utställningen hade så klart med svensk hiphop att göra, annars hade jag nog inte varit där. Haha!
Utställningen hette "Polygon - Swedish rap magnified" av Annika Berglund. Den kommer pågå till 23 Mars, så den som vill se bilderna kan bara knata in på Scandic Grand Central och kika. Feta bilder faktiskt, dock lite konstig upphängning. Blev förälskad i en bild på Rosh, men den kostade 500 kronor vilket inte kändes så aktuellt nu i juletider. Egentligen inte aktuellt alls med min ekonomi.
 
Well, idag ska jag in till Farsta en sväng och lämna in alla dessa papper jag skrivit ut. Sen så ska jag hänga med en polare inne i stan tror jag. Har dock inte hört något från honom än.
 
Vi hörs snart, ha en fin fredag!
 
 
Bild lånad från Facebook eventet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback