9 December

Mornin' guys!
 
Jag har egentligen inte riktigt tid att sitta här. Men vad gör man inte? 
Idag är det stressigt faktiskt, råkade försova mig typ en kvart. Shit happens!
Men har iallafall hunnit få i mig frukost. Så det är bara sminnket kvar, tur att det går fort.
Vi ska fortsätta på finansierings kursen idag, imorgon också för den delen. Man hittar en del intressanta saker faktiskt. Så idag ska jag börja skriva ansökningar. Kan ju bli asnice.
När jag kommer hem igen så måste jag städa upp i rummet, dammsuga och sånt. För ärligt så ser det inte kul ut här inne. Plus att jag åker iväg om en vecka och då är det ju skönt om det är rent här inne. 
 
Very well, jag måste börja skynda mig nu.
Ha en bra dag allihop!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback