1 December

Hej hallå allihop!
 
Jag skulle ha klivit upp tidigt idag. Det gick ju åt helvete ganska snabbt. Jag var så trött igår så när jag väl fick sova så ville jag väl inte kliva upp riktigt. Hehe.
Idag ska jag iallafall städa. Ska skriva en hel lista med saker jag måste göra idag, och om jag blir klar med alla saker på listan så ska jag belöna mig själv. Typ kanske beställa ett snyggt skal till mobilen. Det låter väl helt fantastiskt? Det tycker jag iallafall.
 
Idag är det även ett år sedan en bekant gick bort. Hon var en himla fin människa och jag hoppas verkligen hon har det bra där hon är nu. Sov i ro, tills vi ses igen!
 
Nu ska jag laga frukost och skriva listan, får se om jag hinner med ett avsnitt Gotham också. haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback