Tisdag

Godmorgon!
Jag kom precis till Miroi och väntar nu på att få börja. Har bara halvdag idag så slutar redan 11.45. Då ska jag hem och vila ett tag och ladda för kvällen. För ikväll bär det av till Kungsträdgården för We Are Sthlm. Massa bra artister ska spela. Om du ser mig där, kom fram och säg hej! 

Fick förresten en kommentar igår som jag ville svara på. Någon skrev att Chapee N Chess(Abi & Chap) alltid kört på engelska och att jag borde söka upp dem på youtube. Men självklart vet jag ju redan att det är så. Det jag menade var att det var kul att höra dem på engelska igen, kanske bara formulerade mig fel. Så nu vet du det, du som kommenterade! 
Bjuder på en bild från premiärturen till KÄK i Hornstull som vi hann med igår. 
Ha en fortsatt trevlig dag mina vänner! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback