Smygbloggning

Hej allihopa!
Jag sitter och söker jobb så passar på att smygblogga. Igår blev det inte mycket uppdatering från min sida men jag var himla trött plus att vi var ute mest hela dagen. Det är ju min systers sista vecka här så vi vill passa på att umgås så mycket som möjligt.
Förövrigt så har jag fått möta lite motgångar i jobbsökandet idag men det är inte så farligt. Jag återhämtar mig och tar nya tag! Slutar om en timme och då ska jag möta upp barnen och dra på Subway och äta. Vi äter ute typ hela tiden, bara för att vi är för lata för att laga egen mat. Haha! Sen ska väl ungarna shoppa också, som alla andra dagar.
 
Jag uppdaterar mer sen, jag lovar!
Bjuder på en bild på tunga Rosh så länge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback