Så jävla trött

Godmorgon! (Egentligen inte)
 
Vi hade skitkul igår. Jag släppte iallafall hälften av min rädsla för karuseller. Dock missade vi en för att det var så långa köer och mitt i allt var klockan stängningstid. Men som sagt, vi hade otroligt kul. Och idag är jag trött och har världens träningsvärk i låren. Tror det var lustiga huset som tog kål på mig. Dags att börja gymma igen? Ja men nanting.
 
Idag får vi helt enkelt se vad vi hittar på. Haha gud vad det känns som att mitt liv blev mer spännande när mina älsklingar kom hit. Eller hur? 
 
Skriver mer senare, tills dess kan ni gå in och gilla min facebook sida! Sök bara på Skitsamma.nu
 
Puss & kram /E
 
 
Bild lånad från Google.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback