Riktigt bra kväll

Godeftermiddag, haha!
Vi klev upp ur sängen för bara en liten stund sen. Vi måste alltså ha varit riktigt trötta igår. 
Jag har fortfarande ont i ryggen så idag blir det en jävligt lugn dag. Vi kanske ska ut och kolla efter presenter till småsyskonen bara, sen kika någon film eller så. 
 
Gårdagen var riktigt bra faktiskt. Kan inte säga att jag tyckte om alla artister som klev upp på scenen, men majoriteten var bra. NästaNivå deltagarna var jätteduktiga allihopa. Bästa måste ju ha varit när Ison & Fille kom ut på scenen som en surprise! Haha och snart får jag se dem igen.
I slutet på kvällen skulle vi även försöka sätta världsrekord i selfies. Jag har ingen aning om hur många det blev. Men tror inte att vi satte något rekord iallafall.. Haha
Det enda som var riktigt dåligt igår var nog min rygg. Den kraschade redan efter andra timmen men jag krigade. När spelningen var över så sprang (läs haltade) vi dit bakom scenen och väntade på artisterna, men alla verkade ha gått redan. Så tillslut gav vi upp och åkte hem istället. Och tro mig, det har aldrig varit så skönt att lägga sig i en säng som då.
 
Tyvärr måste jag lägga mig ner igen innan ryggen ger upp, så vi får höras senare.
Puss & Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback