Kan inte bestämma mig

Jag vet inte varför jag är sån här som person. Men jag bara är sån. Jag har alltid haft himla svårt för att bestämma mig. Och det kan handla om allt från små till stora saker. Som nu tillexempel. Finns så mycket jag vill ändra på i mitt liv, så mycket som jag inte borde tänka på egentligen osv. 
Då tycker nog dem flesta att man ska prata med någon. Få liksom stöd och hjälp av en vän. Men det känns som att jag inte vågar öppna mig ordentligt för någon. Även om jag verkligen behöver det. Så om någon är frivillig att agera bollplank så säg till! För jag måste få ordning på allt som jag vill göra i livet. Jag vet bara inte hur.
 
Ikväll har jag iallafall stängt av min telefon och ska bara hänga med min familj resten av kvällen/natten och bara vara. Det kan också behövas ibland. Och imorgon nollställer vi huvudet och börjar om.
 
Sov så gott allihopa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback