Gröna Lund

Hej alla glada där ute!
 
Jag är på topphumör idag, vilket jag har varit några dagar nu. Det hjälpte verkligen att slå av telefonen över en natt, för att bara vara. Jag tror det behövdes. För nu mår jag helt plötsligt kanonbra.
Gårdagen var väl ganska händelselös. Vi hängde i rålis ett par timmar på dagen, och sen sprang vi runt på stan. Gjorde ju en egen keps också, och lillasyster fixade en likadan! Så nu har jag bloggnamnet på en keps också. Suveränt eller hur?
 
Idag ska vi iallafall till Grönan och åka massor med karuseller, eller? Haha jag är så pass feg så blir nog inte så många för mig. Men ska försöka tvinga mig själv till att åka vissa saker. För deras skull liksom.
Sen ikväll ska vi nog bara mysa framför en film eller så, om det inte händer något roligare. 
Nu måste jag iallafall fortsätta göra mig iordning, för snart ska vi börja åka.
 
Puss & Kram
/ E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback