Fler såna helger

Jisses vilken bra helg jag har haft! 
I fredags var jag inte riktigt på humör alls. Det var massa knas här hemma. Då var det ju tur att jag fick inbjudan till en utekväll, eller egentligen två. Haha. För när jag väl fick komma ut så släppte allt kaos i min skalle och jag slapp tänka på allt det dåliga och istället fokusera på någonting bra. 
Har dansat och druckit kanske lite för mycket alkohol men sånt händer ibland. Fast det bästa av allt har varit helgens sällskap som sagt. Idag är jag dock inte lika kaxig! 
Så nu ska jag kasta mig tillbaka i soffan där jag spenderat hela dagen med serier. Så vi höra imorgon igen. För imorgon börjar en helt ny vecka med nya äventyr! 


Jag & Melika igår på vardagsrummet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback