En bra kväll!

Haha kommer aldrig kunna sova inatt. Av två anledningar.
1. Har sovit 2 timmar på dagen.
2. Har varit med om den bästa spelningen på länge.
 
Alltså Ison & Fille är en duo som jag velat se väldigt länge. Och då menar jag år. Men det har liksom aldrig blivit av. Förrän idag! För världens bästa mamma gav mig en biljett i födelsedagspresent. Och herregud vad bra det var. Innan så lovade jag mig själv att inte ta så mycket bilder, att bara njuta av konserten. Men det gick ju sådär. Jag ville ha miljoner bilder som minnen. Haha! Sen var jag ju såklart tvungen att filma mammas favoritlåt och skicka till henne som tack för detta. 
Sen inte nog med att jag fick se den bästa duon live, så fick jag även träffa båda två! Så himla kul. Och ja jag har tagit bild med båda, men de är på luren och jag orkar inte föra över nu. Så imorgon får ni se bilderna! Förresten, jag var inte ens nervös den här gången. Tipsen från min coach verkar fungera och det gör mig superglad för då går det framåt för mig!!
 
Imorgon tänkte jag även skriva ett litet inlägg om mig själv, då jag fått sjukt mycket nya läsare sen jag flyttade hit, och alla ni känner ju inte mig såklart. Men det får komma imorgon, för nu ska jag kika nya avsnittet av Teen Wolf och sen ska jag väl tvinga mig själv att sova.
 
Puss & Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback