Deppmoden

Hej alla fina bloggläsare!
 
Jag har en skitdålig dag idag. Min familj (syster och kusin) gör sig redo för att åka hemåt och det gör ont i lillhjärtat. Så idag kommer jag förmodligen bara sitta hemma och deppa efter att dom åkt. För man märker inte hur mycket man saknar någon förrän man måste säga hejdå.
Men innan vi deppar ihop så ska vi ut och ta en sista runda i stan medan vi väntar på tåget. Typ äta på Pizzahut osv. Ska ta vara på de sista timmarna med mina babes och sen kommer nog kvällen sluta med en chokladkaka i sängen framför någon värdekass serie. Haha! Positiva vibbar här..
 
Vi hörs senare!
 
 

Kommentarer
Postat av: tobias

Tänk positivt och hur roligt det var att umgås, inte deppa. Det känns att det är jobbigt men det känns även roligt och låt den bra känslan dominera och tänk bara på den och stöt bort dem tråkiga tankarna :)

2014-08-18 @ 12:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback