Bra häng, bra planer

Mornin' guys!
 
Det börjar äntligen bli lite ordning här! Den tidigare designen låg ju all over the place. Och det började bli rätt tröttsamt. Då är det ju tur att jag har vänner som Caty, som hjälper mig att fixa till den! Men den här är bara tillfällig, vi ska ordna till mycket mer, en ny header till exempel. Så don't worry.
 
Vad hände igår då? Jo, efter jobbcoachen så for jag och mötte upp Caty, Ellen & Pontus (Gatuslang). Vi drack en massa kaffe och pratade massor. Det var hur trevligt som helst och jag känner att jag behöver mer sånt häng. Tror vi satt i nästan 3 timmar på samma café. Hehe.
Efter det så drog jag och Caty vidare till nästa café och smidde planer. Hon hjälpte mig som sagt med designen, men vi har gjort en till stor grej också. Jag har sökt in på en skola! En spontan sista minuten sökning. Så förhoppningsvis kommer jag börja på en linje som heter Projektverkstan, och där kommer jag kunna utveckla allt det jag vill göra. För nu är det färdigdeppat. Jag måste komma igång med allt som jag pratat om, och inte bara sitta på mitt arsle!
Anyways, vi kom inte iväg hem förrän mellan 12 och 1 nångång och inte ens då ville man åka hem. Bara för att vi hade fått så mycket gjort och haft sånt himla bra häng hela dagen!
 
Bjuder på två bilder från igår, så hörs vi lite senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback