Update

Först måste jag bara säga hur glad jag är över att statistiken går uppåt varje dag! 
Annars så kom jag precis hem från en polare. Han har bott utomlands i 7 månader så det var ett tag sedan sist vi sågs. Första han sa i telefonen var "Det var inte igår man hörde din röst asså". Nej det var det verkligen inte. Var riktigt roligt att träffa honom. Vi, tillsammans med hans flickvän, har mest softat hela dagen. Vandrat runt stan på sightseeing bl.a. Och vet ni något bra? Jag fick låna hans kamera! Han har en systemkamera, och var snäll nog att låna ut den till mig så jag kan få ta lite bilder på "I skuggan av betongen" den 27e! Fett peppad! Fick även ett par Nike Free Run, lila. Fast egentligen så har jag ju betalat för dem själv ;)
Nåväl. nu blir det något avsnitt av någon serie innan jag däckar. 
 
/E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback