Tisdag

Börjar bli fett dålig på rubriker till mina vardagsinlägg, så "Tisdag" får duga. Haha!
Jag har precis målat naglarna, sminkat mig och sånt. Sen måste jag välja kläder. Jag hatar att välja kläder. Värsta jag vet. Men det ska nog gå. Senare idag/ikväll ska jag iväg på ett event med Melika. Eventen hålls utav Kingsize Magazine och Sony Music. De firar 20 år för Nas album Illmatic. Mer än så vet jag inte. Haha. Det är ett privat event, vilket blir nytt för mig. Så det ska bli riktigt kul faktiskt. Men jag ska inte ljuga, lite nervös är jag faktiskt! Fast man får vara lite nervös när det kommer till nya grejer. Heheh.
 
Jag hör av mig mer ikväll när jag kommit hem. Har lite torrt med bilder på datorn så ni får en bild från Earl så länge :)
Peace.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback