Söndag

Hoppas alla är pigga och glada idag! Även om inte jag är särskilt pigg.
Jag kom ganska nyss hem faktiskt. Hade en sjukt bra dag och kväll igår! Först var vi på ett event på Personalize it, var lite liveuppträdanden och bra musik. Efter 8 nångång så drog vi vidare till Vardagsrummet, vart vi inte skulle stanna så länge, till en början. Det slutade dock med att vi var där hela kvällen. Jag har dansat så mycket så jag har träningsvärk i låren. Så går det när man dansar i Airmax. Haha! Vi hade sjukt roligt iallafall, det är det enda som räknas. 
Nu ska jag lägga mig raklång i soffan ett tag med lite Supernatural eller någon bra film. Bilder från dagen kommer upp ikväll nångång innan jag ska vidare till Hamburger Börs för TLK hyllningen. 
 
/ E
 
 
Inte länge kvar nu! Fast bilden är 2 dagar gammal, så 18 dagar!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback