Positiva vibes

Godmorgon allihopa!
 
Idag är jag hypad så det sjunger om det. Gårdagen var så himla bra! Bra sällskap, bra mat och bra dricka. Har dessutom fått träffa lite nytt folk. Roligast var nog att träffa Näääk, han var astrevlig och social. (Lite starstruck blev jag) Det var så mycket positiva vibes igår. Har bara träffat trevligt folk igår! Det enda jag ångrar är väl att jag knappt tog bilder, men jag kan säkert låna någon bild av Melika. 
 
Har även fått massor av nya ideer efter att ha pratat med Melika igår. Det finns några saker som jag ska börja fundera på. Vad det är får ni självklart veta om det skulle bli aktuellt. :)
 
Idag är det kryssning som gäller! Galagowearkryssning till och med. Är fett hypad! Ska börja packa väskan snart. Visitkorten hänger självklart med, måste komma ihåg att ta med dem ÖVERALLT!! Sen måste jag bestämma vad jag ska ha på mig också. Alltid så jävla svårt att välja kläder. Allt jag bestämt är att jag måste ha med mig ett galagowearplagg. Haha! Nog om det, egentligen har jag inte tid att sitta här och skriva. 
 
Nu ska jag ta en rök, äta nåt och börja packa väskan.
 
peace out / E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback