#ka7år

Är helt slut i kroppen. Känns som att jag dansat konstant i en vecka, och det har jag ju typ gjort. Onsdag och Torsdag på kryssningen var heeelt vilt. På tal om kryssningen så skrev jag fel i inlägget. Jag träffade inte bara Rayden, OIAM och Ali. Träffade hur många som helst, tror jag delade ut 15 visitkort till folk. Men mer om det när jag kollat igenom alla bilder osv.
Har hur som helst haft en grym helg med mina tjejer! Först Caliroots 10 års fest, sedan videoinspelning på Fryshuset, och sedan Kärleksattackens 7års fest. Efter Södra teatern igår så hamnade vi på Vardagsrummet, men kvällen tog inte slut efter det heller. Efter vardagsrummet hamnade vi spontant på Spy Bar. Har dansat så fötterna värker! Asbra.
Nu sitter jag i soffan och bara softar, ska leta upp någon film eller serie att underhålla mig med resten av kvällen. Orkar helt enkelt inte göra något annat. Haha. Sen måste jag gå igenom bilderna på telefonen och föra över de som blev bra. Har tagit lite bilder på videoinspelningen med Melikas kamera också, men de får ni se senare.
 
/ E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback