Hypen kommer och går

Jag har äntligen förstått varför mitt humör går som en berg och dalbana. Jag har hemlängtan. Men inte på det sättet så jag vill flytta hem igen, utan mer på det sättet att jag saknar alla mina hjärtan där hemma. Jag saknar tryggheten, och därför är jag i obalans. Det märktes speciellt i Lördags. En liten utgång, blev helt plötsligt kaos. Men jag antar att jag behövde släppa ut alla de där känslorna som jag burit på. Så jag orkar inte ha ångest. 
 
Däremot så har saker börjat rulla på nu. Jag har fått svar från en arbetsplats som tyckte att jag var intressant, så vi får se hur det går. Igår vann jag även en utomhusfotografering med bästa Melika! Plus att jag har några feta grejer att se fram emot. Först Galagowear kryssningen, sedan "I skuggan av betongen" och sist men inte minst: 100% party kryssning med min bästo. Sen kommer det säkert komma upp massa mer feta grejer inom en snar framtid. Min syster har även skickat ner mina visitkort, vilket är jävligt bra. Fattar inte varför jag inte tog med dem från första början..haha.
 
Nej vet ni? Nu ska jag kliva i duschen, sen ta en cigg och efter det får vi se vad som händer. Det är ju inte direkt något höjdarväder ute, så det känns inte så lockande att gå någonstans. 
 
Puss & Kram :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback