En avlägsen dröm

Nu ska jag ventilera. Haha. 
 
Genom åren har jag haft många drömmar, men aldrig gjort de till mål. Och därför har de runnit ut i sanden. Bloggen var påväg åt samma håll. Ända tills jag träffade människor som faktiskt peppade mig i det här. Det känns sjukligt bra att äntligen fått tillbaka peppen. Att äntligen göra en dröm till ett mål. Men det här inlägget skulle egentligen inte handla om bloggen. Eller ja till viss del.
 
Jag har en annan dröm. En dröm som jag hemskt gärna vill göra till ett mål, men just nu har jag inte resurserna. Jag vill starta ett eget företag. En egen klädbutik med andra ord. Med inriktning på hiphop. Jag vill ta in och sälja märken som inte så många i Sverige redan har. Förutom att sälja kläder så vill jag sälja smycken, album och diverse artistrelaterade produkter. Jag vill liksom öppna en butik med Svensk hiphop i fokus. Och det här är något som jag SKA göra. Frågan är bara när. Jag måste jobba ihop ett rejält sparkapital, jag måste synas och höras. Och sånt tar tid. Det är där bloggen kommer in. Det är med bloggen som jag skrika ut mitt namn över hela Sverige. Och det är tur att jag har människor som kan hjälpa mig med detta. Att bli bättre, att synas, och som stöttar mig. Jag kanske låter kaxig nu. Men mina drömmar och mål är något som är väldigt viktigt för mig. Det viktigaste i mitt liv utan tvekan. Men ta inte detta fel. Det största syftet med min blogg är faktiskt en hobby. Jag tycker det är grymt roligt att blogga om det här, för det är min största passion. Jag gör inte det här för att bli "kändis". Det har jag inget intresse av. Jag vill bara göra det jag tycker är roligt. 
 
En dag vill jag sitta där i soffan med Ametist, och bara få prata om hur mycket jag älskar hiphop. Det om något, hade varit fett!
 
Jag tror jag ventilerat klart nu. Ursäkta för ett långt inlägg! haha..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback