Den jag är

Godmorgon! 
 
Sitter för tillfället med musik i öronen. "Den jag är" rättare sagt. Jag är sjukt kär i den låten just nu. Den får mig att bli glad. Hur som helst, det är lördag idag, och på lördagar vill man göra nåt kul. Iallafall jag! Så jag ska kika runt lite, och se om någon är sugen på att hitta på nåt. Det är dessutom sol ute, hur bra?
Jag var ju och klippte mig och färgade håret igår också. Det blev inte riktigt som jag tänkt mig, men jag är ändå nöjd. Var ju behövligt, hade inte klippt mitt hår på 1 år typ. Så nu är det friskare osv.
Iförrgår fick jag även veta nåt kul. 2 till av mina norrlänningar kommer ner hit i Maj! Jag är sjukt taggad på att träffa mina stjärnor igen, satan vad vi ska festa på kryssningen, det kommer bli magiskt!
 
Well, nu ska jag duscha och välja kläder. Så vi hörs senare ;* 
 

Kommentarer
Postat av: sasha =D

åå så himla bra låt! :D

2014-04-12 @ 12:14:12
URL: http://busengmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback