Onsdag!

Shoo allihopa!
Nu är det väldigt längesen jag skrev ett riktigt inlägg. Har bara lagt upp massa nya videos och så där. Så tänkte att lite text kunde vara roligt också ibland. Jag är strax påväg ner till mitt jobb för ett eftermiddagspass. Slutar 22.30. Tur att jag tagit mina koffeintabletter, annars hade det blivit tungt.
Jag har färgat håret igår också. Slängde en blekning i håret och gud så fränt det blev. Tror jag ska behålla denna färgen ett tag faktiskt. Bild får ni nån annan gång.
Det jag skulle komma fram till var iallafall att jag funderar på att fixa ett "Hiss & Diss" inlägg här i dagarna. När jag har tid. Skulle göra det idag men nu börjar det bli ont om tid så jag struntar nog i det.
 
Nu ska jag börja röra mig mot jobbet såå vi hörs! Tills vidare får ni en låt som jag inte kan lyssna nog mycket på:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback