Första Hiss & Diss!

Det känns fett trist att aldrig ha riktig tid för bloggen längre. Men jag försöker mitt bästa. Jag jobbar verkligen heeela tiden och det tar på krafterna. Sen har jag haft lite slut på inspiration och motivation ett tag också. Men efter att ha pratat med Martin (Xersize) lite så fick jag tillbaka ideerna. Så nu kör vi fullt ut! För att börja få upp farten så tänkte jag köra ett klassiskt Hiss & Diss inlägg.
 
 
* Måste få hissa mig själv lite, haha! Men jag är så sjukt nöjd över att äntligen ha fått upp mitt självförtroende på en lagom nivå.
 
* La Familia! De har släppt så sjukt bra låtar på senaste. Det är verkligen grabbar jag vill se mer utav. Helst nu.
 
* Nike Air Max. För mig är det dom fetaste skorna som finns, önskar bara att jag hade haft råd med ett par. Haha!
 
* Hollywoods markbutik i Stockholm. (heheh snodde av Ronja.) De har bästa utbudet på streetwear, det är organiserat OCH de har sjukt trevlig personal. Man blir helt enkelt glad av att gå in där! Måste även tacka för att jag fick marknadsföra mig själv lite hos dem också, droppade av några visitkort där.
 
 
* SD. Helt klart. Kommer aldrig hata något lika mycket som jag hatar dem. Dessa människor får mig att må illa. Ni får säga vadfan ni vill. Men Sverige Demokraterna kommer aldrig få varken kärlek eller respekt från mig. Usch.
 
* HÖSTEN! Jag kan inte använda ens hälften av alla asballa kläder jag fick med mig från Stockholm. Inte ens min älskade Galagowear väst. Det är helt enkelt för kallt ute. Skit också!
 
* Att jag missade Kärleksattacken igår. (Tur att det går i repris på lördagar)
 
* ABIDAZ SLÄPPER SITT SISTA ALBUM SNART! Jag blir nästan arg. Abidaz är min absoluta favorit just nu. Han lägger verkligen de tyngsta texterna i Sverige. När jag läste detta så dog jag inombords. Kom igen nu! Det här kan inte vara slutet...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback