Favoritmärke: Galagowear

                     
    
 
 
Tycker att jag skrivit väldigt lite om Streetwear sen jag startade bloggen, så vi kör ett inlägg om ett av mina absoluta favoritmärken: Galagowear.
 
Jag äger 7-8 plagg av detta underbara märke. Mina favoriter kommer det bilder på här nere.
Man kan nog kalla det kärlek vid första ögonkastet. I månader satt jag och dreglade över Galagowears sortiment. Men hade inte riktigt råd att beställa det jag ville ha. Levde på ett studiebidrag + underhåll at the time. Nu när jag har jobb så har jag däremot råd med dessa kläder vilket gör mig aslycklig. Har redan hunnit samla på mig ett par plagg. Och jag behandlar de verkligen som bebisar. INGEN, och då menar jag ingen, får röra i mina GW plagg. That's it.
 
Här har ni mina favoriter, som dessutom alla är i min ägo! Galagowear hittar ni på bl.a Hollywood, Junkyard, och deras egen Webshop!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback