Video: Tyler, the Creator - Tamale/Answer

För er som följer min blogg så kommer detta inte som någon nyhet, men för er andra: Odd Future är mina största favoriter inom Hiphop, alla gånger. Jag älskar att de kör sin helt personliga stil osv. Blir så inspirerad av dem.
För ett tag sedan så släppte Tyler sin nya video till låten Tamale, och även en kortare bit till låten Answer. Jag ÄLSKAR den! Älskar hur galna hans videos är, älskar hur han rappar och älskar framförallt att han rider på en katt i videon. Han verkligen skiter i vad alla tycker och bara kör sitt eget Race!
 
"They say I've calmed down since the last album.
Well, lick my dick, how does that sound?"
 
Kolla in videon här nedanför och inspireras av galenskaperna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella Stork

åh min babe <3

Svar: Visst är han underbar...?<3
Erica Ödalen

2013-10-25 @ 11:07:46
URL: http://ellastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback