Release: Kartellen ft. Aleks - Underklassmusik

Idag klockan 17.00 släpper Kartellen äntligen den efterlängtade videon till "Underklassmusik". Men redan nu kan du tjuvlyssna på låten på både Spotify & iTunes. Singeln är den första att släppas från kommande albumet Ånger & Kamp del 2. Albumet släpps den 23 November.
(Nedanför bilden så kan ni lyssna på låten)
 
 
 
Kartellen gör sin grej som vanligt. Gud vad jag blev kär i låten. Kan knappt vänta på att få se videon sen. Och jag måste till och med vänta ända till 22.30, då jag jobbar hela dagen. Känns ju lagomt trist. Har iallafall riktigt höga förväntningar på både videon och kommande albumet, så jag hoppas inte att jag blir besviken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback