Ny video: Hoosam - Till hundra (Stadsbild vol2)

Den här skulle egentligen upp igår, men jag hann inte. Spenderade hela kvällen med körkortsplugg så glömde bort. Men här kommer den iallafall.
 
"Till hundra" är producerad av Matte Caliste (Sveriges no.1 producent enligt mig) för Stadsbild/Blastoff productions. Musikvideon är också inspelad av Matte Caliste. Och ni som aldrig hört honom förut borde lyssna. FAN vad bra han är. Både som producent och som artist. Han har även varit medlem i den kända gruppen Fjärde världen.
Just den här låten framförs av Hoosam från Highwon, som också är en sjukt duktig rappare. Kan inte heller sluta upprepa att jag träffat honom i höstas. Tycker det var asgrymt, verkligen något jag kommer uppskatta hela livet.
 

Ta er tid att lyssna på låten, och ta er även tid att lyssna på hela Stadsbild volym 1 och volym 2. De finns att beställa på Yuneek.se under en begränsad tid. (Jag har hunnit klicka hem den redan.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback