Början på fortsättningen

Hej allihopa!
 
Namnet var Erica, jag hoppas ni kommer att gilla min blogg. Tänkte ta och berätta lite kort om mig själv osv.
 
Jag fyller 20 jordsnurr till sommaren. Att ta studenten skrämmer mig jävligt mycket, vad ska jag göra sen liksom? Jo här ska ni få höra. Jag ska packa mig ner till Stockholm. För stockholm är ju underbart! När detta kommer att ske har jag inte en susning om ännu. Men det kommer.
Annars så är jag en ganska glad person. Har slutat dricka alkohol och därför kunnat jobba med mig själv de senaste månaderna. Det har gjort så att självförtroendet blivit större och rädslan mindre.
 
Vissa inläggen i den här bloggen kan komma att bli lite brutala, då jag kommer uttrycka mina åsikter ganska flitigt. Men jag hoppas ni stannar ändå! Jag har massor med saker som jag står för och det kommer ni märka av väldigt snart.
 
Jag verkligen älskar förortsslang, om man får kalla det så. Jag ÄLSKAR människor som pratar "förortsslang", ni är de vackraste i världen för mig. Jag älskar gemenskapen i förorterna. Även fast jag varken är född eller uppvuxen i en förort. Men jag önskar att jag var det. Tror jag hade passat in bättre då. Så alla människor från Sveriges förorter, ni är varmt välkomna att bli mina vänner! hahah.
 
Så detta är jag, Erica Ödalen. Hon som satsar hela sin tid på den här bloggen. Hon som saknar Stockholm. Tjejen som spottar efter Sverigedemokrater, och är nerkärad i förorter. Hon som älskar Hiphop med hela sitt hjärta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback