Välkommen till vuxenlivet

Jag kom alldeles precis hem från jobbet, har varit en hel del spring idag så jag har lite småont i fötterna. Men annars så trivs jag helbra på mitt jobb! För er som inte vet vart jag börjat jobba, så vänder jag hamburgare på SIbyllagrillen här i hålan. Är riktigt kul då jag redan känner de flesta sen tidigare.
 
Jaja, men nu var det ju faktiskt helgen jag skulle berätta om. Hade som sagt avslutning och så i fredags. En liten avslutning i sporthallen, sen var det utspring och efter det flakåkning runt i stan. Riktigt jävla kul. Efter det så var det studentfika hemma, och man fick träffa typ hela tjocka släkten. Fick en hel del sprit i present av folk så behövde inte oroa mig för att vara nykter iallafall. Festade sedan hela kvällen, trots lite incidenter, och kom hem nångång vid 9 på morgonen. Sov mest hela lördagen. Eller ja, klev upp typ halv 6 på kvällen.
 
Festandet fortsatte självklart på lördagen också. Med massa trevliga bybor faktiskt. Blev bjuden på lite alkoläsk och satt och pratade massor med alla man råkade springa in i. Kvällen avslutades väl där vid 3-4 eller nåt eftersom jag var så satans trött.
 
Haha usch vilket långt inlägg detta blev, men nu vet ni hur min studenthelg sett ut iallafall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback