Tankar och funderingar

Fick svar på ett mail idag som gjorde mig riktigt glad. Melika Zakariae (duvetinte) gav mig några hjälpfulla råd om hur jag ska marknadsföra min blogg. Känns riktigt kul också att hon har kikat in på min blogg några gånger, en sån sak är riktigt stor för mig!
 
Nu har jag en del att fundera på kring det hon skrev så jag kanske blir lite off här ikväll. Ska även vara i byn ikväll och grilla och mysa, så updaten blir låg. Tur att jag iallafall kommer ha luren med mig så jag kan planera lite med den. Planera marknadsföring och sånt ni vet?
 
Kommer nog bli asbra! Förövrigt så mår jag otroligt bra idag och det tackar jag gud för. Mitt liv är på topp, utan tvekan. Jag börjar komma åt det hållet jag vill.
 
Detta blev väldigt rörigt men jag hoppas ni förstår. Vi hörs imorgon igen pussgurkor :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback