Noll motivation

Idag har jag verkligen noll motivation till att ens blogga. Jag funderar på att slänga upp en "Dagens blogg" tävling bara för att jag aldrig gjort det. Kan ju kanske vara kul. Funderar även på att starta en ny frågestund, och sätta en gräns på 20 frågor, annars svarar jag inte alls. Är så tråkigt om man får svinlite frågor.
 
På tal om nånting kul så verkar jag nästan vara den enda som gillade Labyrints nya singel. Haha. Men som sagt så gillar ju jag när artister gör något annorlunda. Jag kan dock inte säga att det var en favoritlåt, men dålig var den iallafall inte. Tycker bara det är kul att Labyrint testade något nytt, plus att videon var lite rolig. Alla ni som hatar kan ju tänka efter lite, tror denna låt var mest en kul grej. Kan slänga upp den en gång till för er som inte sett den.
 
Nu lägger jag mig nog och kikar Supernatural eller nåt, orkar inte göra så mycket annat pga min sjuka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback