Mornin'

Hej allihopa! Jaa, jag lever fortfarande. Jag har bara varit lite off ihelgen. Har konsumerat alkohol från Fredag 08.00 fram till Söndag 03.00. Så jag har haft lite annat att göra så att säga. Men, man tar ju bara studenten en gång. Fast jag har inte riktigt fattat det än. Jag är som inställd på att man ska till skolan snart igen.
När ni läser detta så jag förmodligen på väg till jobbet då jag börjar jobba klockan 10. Får se hur det går, känner att min huvud är någon helt annanstans idag. Hoppas det är lugnt idag.
Kan berätta lite mer om helgen när jag kommer hem igen, för det har hänt en väldans massa spännande har jag för mig.
Puss & kram på er så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback