Glömsk

Har helt glömt bort bloggen ihelgen, sorry 'bout that. Har varit ute och skakat rumpa hela helgen dessutom. Då har man inte riktigt tid med nåt annat. Har som inte hänt något speciellt så har inte mycket att skriva om. Eller jo, jag har kollat sista avsnittet av Spn nu, och mina känslor dödade mig. Säsong 8 har varit astråkig, och jag har varit helt ledsen bara för det. Sen kom sista avsnittet och det var så spännande så jag orkar inte! Nu måste jag dessutom vänta till Oktober innan nästa säsong kommer. Deprimerande! Är det någon av mina läsare som kikar Supernatural..? Hoppas det, för det är världens bästa serie!
 
Nånå, nu ska jag invänta lillasyster och hälla i mig ännu mer vatten och kanske gråta en skvätt. Haha. Vi hörs säkert senare :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback