Glad student.. not.

Hann bli nykter innan balen var slut, kul. Så nu ligger jag hemma i min säng och tänker istället.
 
Behöver ett lyft till bloggen, för statistiken blir bara sämre och sämre. Det gör mig på dåligt humör. Behöver hjälp med att marknadsföra denna bloggjävel. Sen finns det säkert hundra andra grejer som retar mig. Börjar falla tillbaka i samma gamla spår igen och det vill jag inte. Jag har ju klarat mig så bra och mått så bra det senaste halvåret. Jag vill inte låta saker å ting gå åt helvete. Men att dra upp gammalt innebär att man hamnar i samma skit igen. Well, det blir säkert bättre igen snart. Nu drar jag täcket över huvudet, lämnar verkligheten och gittar från planeten. Shuuuu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback