Fuck hela skiten

Är inte på så jävla bra humör just nu. Vill bara skita i studenten. Bara massa jävla tjorv hela tiden. Borde fan höra med studentkommiten ifall jag kan få pengarna tillbaka för balbiljetten. Balen är ändå inte viktig. Avslutningen är viktigare i så fall. Wellwell. Får väl smyga in genom någon bakdörr om inte annat.
 
Nu ska jag iallafall ta min sjuka hals och mitt onda huvud och lägga mig i sängen. Har laddat upp med glass & hallon som kanske kan få mig på bättre humör. Resten av alla studenter är någonstans och super skallen av sig. Hoppas allihopa är bakis åt helvete imorgon, för det tänker inte jag vara!
 
Hejdå alla glada, nu ska jag återgå till Shan Atci. Då kanske man får skratta lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback