Filmrecension: Fast & Furious 6

Kom just hem från bion. Har varit med småkidsen och kikat nyaste Fast & Furious, och den var så helvetes bra! Och bara därför så tänkte jag lämna en liten recension till er. Är helt i extas ännu,men ska försöka skriva ett ordentligt inlägg.
 
Handling: Alla ni som sett de tidigare filmerna vet ju vilka det handlar om. Agent Hobbs ber Dom, Brian och de andra att samla ihop gänget igen när han behöver hjälp med ett fall. De ska hitta och ta till fånga en ex militär som har förödande planer för att krossa militären. Vad är deras betalning? Full frihet från alla tidigare brott. Mer än så vill jag inte förklara för då spoilar jag filmen för er andra.
 
Betyg: 10/10, lätt. Har alltid älskat F&F filmerna. Hade inga större förväntningar på denna, men DAMN vad förvånad jag blev. Tycker absolut att ALLA måste se den. Och har ni inte sett de andra delarna, så ska ni göra det nu! Världens bästa filmer, helt klart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback