Dagens grupp: LöstFolk

Ända sedan jag hörde dem första gången på Kärleksattacken så har jag känt ett behov av att skriva lite vad jag tycker om dem.
 
LöstFolk är alltså en reggae/hiphop/dancehall - grupp som består av killarna Format, Moncho och Robin Djoon. Som många av er säkert redan vet så är Moncho ingen mindre än Dani Ms bror. Personligen tycker jag att deras röster är skrämmande lika varandra. Inte för att det är något negativt.
 
Ända sedan de var med på Kärleksattacken så har jag grävt överallt efter mer av deras musik. Och då menar jag grävt. Har även varit och spanat på deras FB-sida och blev så glad när jag ser hur mycket kärlek de får. För let's face it, alla duktiga artister förtjänar en jävla massa kärlek.
 
Jag kan också med glädje tillägga att LöstFolk är min favoritgrupp just nu. Nöter, nöter och återigen nöter deras musik. Så jag skickar all kärlek till Moncho, Format & Robin Djoon idag! Slänger även upp deras senaste EP, så alla ni andra får njuta av den helt otroliga musiken.
 
 
Bara kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback