Nostalgi: Snook - Längst fram i taxin

Är det bara jag som kommer ihåg Snook? Tänkte väl det. Jag hann faktiskt till och med se dem live, precis efter att de hade släppt sitt sista album. Helt sjukt bra var dem iallafall. Eller ja, är bra fortfarande.
Kom att tänka på dem för någon dag sen när jag var ute på stan. När jag gick över en parkering så körde en bil förbi mig och spelade "Längst fram i taxin" på högsta volym. Sen dess har jag gått och trallat på den. Så jag tänkte att det var något värt att dela med bloggen. Känner ni igen killarna i videon? Det är säkert många av er som redan visste att Snook bestod av två killar som nu gjort sig en varsin solokarriär. Vilka två är det då? Jo, det är ju Oskar Linnros & Daniel Adams-Ray såklart! Jag har faktiskt följt deras karriärer efter Snook och jag måste hålla fast vid att Oskar, eller "Kihlen" som han kallades i Snook, faktiskt är bättre än Adams-Ray. (Måste även tillägga att Oskar Linnros kommer alltid vara Svensk hiphop för mig, spelar ingen roll vad ni säger) Vet inte varför jag tycker det, men det bara är så. Nånå, slutsnackat nu. Kolla in 2 av deras videos här nedanför istället:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback