Nostalgi: Afasi & Filthy - Jobb

Medan jag satt och lyssnade på gamla Snook låtar, så kom jag på att Afasi & Filthy också fanns. Speciellt den här låten har lyssnats på väldigt överdrivet för några år sen. Finns självklart fler låtar som jag lyssnade på förr. Men denna var väldigt poppis.
Samtidigt så kom jag att tänka på gruppen "Maskinen". Ni vet väl vilka medlemmarna i den gruppen är? Antar att alla vet, men det är lite kul ändå. Maskinen består alltså av Oskar Linnros (fd Snook) , Frej Larsson (Slagsmålsklubben, Far & Son) & ingen mindre än Herbert "Afasi" Munkhammar. Lite fränt är det ju ändå.
Gud vad jag babblar idag, lyssna på låten istället! Hahah.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback