Dags för skärpning

Senaste månaden efter studenten så har jag inte varit så himla noga med träningen och kosten. Jag har slarvat helt enkelt. Det har inte visat några exakta förändringar på min kropp men jag känner mig annorlunda.
Så efter att ha funderat ett tag så inser jag att jag inte kan hålla på såhär längre. Godis får bara ätas på helger, kolhydrater ska helst undvikas och träningen ska sätta fart igen. Känner att jag kommer må mycket bättre av det. Gymkort kan dock inte införskaffas innan lönen trillar in på kontot, så jag får väl börja med promenader efter eller före jobbet.
 
Detta kommer inte bli någon träningsblogg såklart. Det kommer fortsätta vara en nyhetsblogg med en släng av personlig touch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback