Jag är Jason.

Jag blev så otroligt rörd när jag för första gången såg Timbuktus tal. Och det är så otroligt vackert av alla dessa människor att göra det här. I videon ser ni bl.a. Oskar Linnros, Lilla Namo, Abidaz, Sebbe Staxx & Adam Tensta.
Jag kan inte göra annat än att ställa mig jämsides med dem och upprepa allt de säger.
Jag. Är. Jason.
 
 
 
#Jag Är Jason.

En film till Jason Diakité [Timbuktu].

Tack till Tomas Ledin, Adam Tensta, Petter Alexis, Lilla Namo, Michel Dida, Gina Dirawi, Frida Hasselvall, Oskar Linnros, Abidaz, Sebbe Staxx, Lorentz & Sakarias, Chords, Moebama, Daniel Sachs, Paolo Roberto, Mack Beats, Dj Sleepy, Miki Asante, Daniel Ek, DJ Shirkhan, Decida, Hanna Lundgren, Mapei, Claes Uggla, Mikael Wranell, Mange Hellberg, Adam Kanyama, Taro Tanisawa, Alexander Salzberger, Michelle Kadir, Simon Emanuel, Jocke & Johan från Movitz, Björn Barnekow, Jose Saxlund, Julia Adams, Simon Yemane, Emeli Ponten, Roine, Curry, Apollo och många många fler.

Men mest av allt: Tack Jason.

------------

Redline Studios och StuckLife har producerat en t-shirt för att visa vårt stöd till Jason "Timbuktu" Diakité och även visa vår ståndpunkt i motståndet mot rasism.

All vinst som denna tee inbringar kommer skänkas till antirasistiskt arbete i Sverige.
http://store.stucklife.com/product/jagärjason

-----------

Delta i Stockholm Mot Rasism imorgon i Stockholm, mer information här:
https://www.facebook.com/events/43680...


Film producerad av Danni.
Foto och redigering av Visual Cooks: visualcooks.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback