Snart Stockholm

Shoo alla fina! 
Idag är det bara 2 dagar tills jag sticker till underbara Stockholm. Har sprungit runt här och letat efter alla kläder som jag vill ha med mig. Det var ingen lek må jag säga. Nästa uppgift blir att välja ut vilka kläder som faktiskt ska tas med, för jag har inte direkt största väskan. Kommer garanterat få flytta över lite till systers gigantiska resväska. Börjar även få resfeber redan, men det är bara för att jag vet att snart är jag hemma. Hemma i min underbara storstad. 
Fyller ju 20 på Lördag också. Coolt va? Är fett taggad. Nu blir jag fan vuxen på riktigt asså. Kan inte fatta att åren gått så fort, och hur mycket jag har förändrats. Jag är en helt annan person. På tal om min födelsedag så var jag och åt på O'learys idag med finaste Pernilla och Tim. De ville bjuda mig på mat innan jag åker, eftersom jag är borta på min födelsedag. Tim bjöd även på en tröja, som en extra present. 
Aja, åter till packning och hårfärgning nu. Vi hörs imorgon finosar! Peace. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback