Lämnar Stockholm

Sitter just nu på golvet i vårat sovrum. Känner ångesten över att åka tillbaka till Gällivare. Vill inte dit. Jag trivs så himla bra här. Vill känna den känslan i resten av mitt liv. För vem orkar med Norrland egentligen? Finns inte ett skit att göra där. Direkt jag är framme så ska jag börja leta jobb här och i Uppsala.
 
På tal om något roligare så ska jag börja redigera bilderna från veckan. Inte nu dock, för nu har jag inte riktigt tid. Men när jag är framme i Norrland. Då ska ni få massor av bilder från Kartellen och även några från Wu-tang. Fick typ inga bra bilder på Wu dock. vi hamnade så långt bak. Men några videos har jag iallafall.
 
Nu ska jag fortsätta organisera i mina väskor och kanske gråta en skvätt.. hahah. Vi hörs mer senare.
Jalla, bye!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback