20th birthday!

Shoo alla där ute!
Jag lever livet just nu. Kan inte ens beskriva hur mycket jag älskar storstan. Har redan kommit in i viben av att vara här och nu vill jag aldrig åka hem.
Fyller ju 20 år idag och det är ganska stort. Har hunnit med min första runda på Systembolaget här nere också. Kändes grymt konstigt. Sen har jag även bränt 2000 kronor bara idag på kläder. Det sved lite lätt i plånboken måste jag säga. Men så fort vi kom in genom dörren så fick jag tillbaka de pengarna i födelsedagspresent. Så nu kan jag med gott samvete gå och köpa mig ett par nya kicks! Soft. Bilder på allt jag inhandlat kommer upp så fort jag orkar fota allting. (Kan ju iallafall säga att Hollywood tjänade lite pengar på mig idag).
Nu ska jag fortsätta njuta av den här underbara känslan, och kika lite battlerap med mina hjärtan.
Älska livet! Jalla, bye :)
 
Bild lånad från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback