Valborg

Men hallo finisar!
Hur mår ni idag? Själv rullar det väl på, förutom irritationen jag känner just nu. Jag skulle ta en powernap klockan halv 5, och vaknade först sju! Blev så där måttligt ilsken. Menmen, har inga speciella planer idag ändå.
Idag är en sån där dag när exakt ALLA dricker, förutom jag. Känns knasigt, förra året vid den här tiden så hade inga tankar på att vara nykter, speciellt inte på valborg! Men människor förändras, just idag till något bra.
Istället så ska jag nog släpa röven ner till affären och inhandla en dricka och kanske något annat gottis (men ändå nyttigt).
Idag har jag annars tränat och varit förbi skolan imorse. Efter det har jag flängt runt lite med Dollis. Vi har hunnit på stan med Olivia, varit hemma hos Olivia och slutligen hamnade vi hos Zorba med Crills och Sophie. Allt detta på 4-5 timmar. Man kan väl kalla dagens äventyr för mitt valborgsfirande. Detta är första gången på riktigt länge som jag spenderat valborg hemma i sängen. Knasigt.
 
Äh, Supernatural får underhålla mig resten av kvällen. Det blir suveränt. Bjuder på någon bild innan också.
Large
Pusspuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback