Özz Nujen @ Nordan

Kom hem för bara en liten stund sen. Har varit med några fina och kollat när ingen mindre än Özz Nujen körde Stand-up på lilla Nordan. För er som inte vet vad Nordan är, så är det ett litet sketet ställe som agerar skolmatsal, biosalong osv.
Özz var iallafall helgrym. Och nu menar jag inte bara på Standup, utan även på vad han sa där emellan. Han pratade om lika värde, och att man kan bli exakt vad man vill bara man jobbar för det. Min motivation var verkligen på botten innan jag kom dit, var så svag så jag hade kunnat gråta. Men efter föreställningen så var allt som det skulle igen. Jag är mer motiverad än någonsin och det kan jag tacka honom för. Förövrigt så är han enligt mig en av Sveriges bästa komiker. Utan tvekan.
Man fick ju tyvärr inte filma sjävla föreställningen men tur som jag hade så fick jag en bild med honom iallafall. En stor inspiration för mig i fortsättningen! Skickar bara kärlek åt hans håll!
 
 
Ser väldigt.. konstig ut på bilden men jag var glad egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback