Ont i magen

Sorry om uppdateringen har varit pissig idag men jag har inte haft lust.
 
Imorse när jag vaknade så hade jag ett missat samtal från en vän. Tänkte inte mer på det, tänkte att jag kunde ringa upp henne sen. Men så loggade jag in på facebook. Och där såg jag att något hemskt inträffat. En gammal klasskompis till mig, vi gick i samma klass 9 år, hade dött. Det har nog inte riktigt gått in i skallen ännu. Men då förstod jag iallafall varför min vän ringt mig. Denna kille var hennes pojkvän sen flera år tillbaka. Det är tragiskt när sånt här händer. Även om vi inte kände varandra längre, eller knappt tyckte om varandra, så hoppas jag att han får vila i frid. Och jag tänker på alla hans nära och kära just idag.
 
Känns som att alla man nånsin pratat med, bara dör i den här stan. Det är inte okej längre! Det är så otroligt hemskt.
 
Nånå, nu vet ni iallafall.
Imorgon är jag back on track. Jag lovar!
 
Puss & kram, ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback